אוטובוס_אדום_על_כביש_מול_נוף

יציאות משפחתיות-ההמלצות שלנו! / מתעדכן.

מחפשים לצאת לטיול/פיקניק משפחתי? כל המקומות המומלצים מחכים לכם כאן.

יש לכם המלצה משלכם? כתבו לנו בתגובות ונעדכן.

צפוןפארק הנדיב זכרון יעקבפארק מקסים בזכרון יעקב, שם קבור הברון רוטשילד. מסלול מתאים למשפחות ועגלות מוצל ברובו , ממש נעים ואפשר להיות שם הרבה זמן, יש פינות חמד רבות , והכניסה חינם .
צפוןמעיין אלרועי קריית טבעוןטיילת נחמדה שכוללת שחזור של רכבת. מקסים לתמונות והילדים נהנים לשבת על ההגה וכו’ ובסוף הטיילת יש מעיין נחמד מי שרוצה יכול להכנס או לשכשך רגליים.
צפוןנחל ראש פינה -אתר השחזורלהגיע ישירות לנחל ראש פינה (במושבה ראש פינה) -אתר השחזור. מקום נחמד עם נחל מלאכותי וצמחיה – יש אפשרות להיכנס למים , אין אפשרות למנגל
צפוןהמפלים הלבניםבאזור בית שאן, (קרוב לנחל קיבוצים), לא מסלול, מקום עם מים ומפלים מדהימים שיוצרים מעין צבע לבן… מקום מאוד כיף לשהות בו כמה שעות. יש מקומות עמוקים יותר ויש רדודים. מתאים למשפחות, אך עם שמירה טובה על הילדים. חלק עם צל. מומלץ!!
צפוןפארק החושים בחורשת גדעון (בוויז: בריכת גדעונה)חינם. מתאים לילדים קטנים. מסלול קצרצר. יש מגלשת אבן מעניינת וכמה מתקנים מעניינים.
צפוןצפת ליד התחנה מרכזית, עמק התכלתמקום ענק ומהמהם עם מלאא ירוק וטבע וגם מים וקצת ברווזים, יש אפשרות לעלות עד למעלה ויש שם ברכה קטנה ונמוכה של מיים שכף לשכשך רגליים ולשבת ולשיר שם. מקום נקי וטהור. אבל גם סתם לטייל שם זה כייף.
יש שעות פתיחה אבל זה חינם.
צפוןחוף חוקוק בכינרתחוף ירוק וטבעי. מקום יפיפיה ומתאים לקמפינג. ללא הבערת אש
צפוןפארק המעיינותפארק שאפשר לבלות בו יום שלם.
יש אפשרות להשכיר כמו רכב פתוח(מיול)
אפשרי גם ברגל. מסלול פשוט מתאים לעגלות ומעיינות בכל פינה. כיף ומרענן.
צפוןזכרון יעקב- טיול במדרחובמדרחוב אטרקטיבי לטיול משפחתי. אוירה קסומה ועבר מרתק. מתחילים בשער ישי וממשיך לאורך רחוב המייסדים ורחוב הנדיב
צפוןמעייין חורשת גדעוןמעיין מוצל ולא מוכר מכיון ויש באזור מעיינות רבים ו’שווים’ יותר כמעט לא מגיעים לשם, גישה נוחה עם עגלות, ילדים קטנים- כל המים ניתנים לעמידה. מצוין לארוחת בוקר, ערב על האש וכדו’. אפשר לשלב עם כל מסלול אחר באזור.
צפוןבריכת רםאמנם רחוק ממש..אבל למרגלות החרמון שוכן לו אגם פסטורלי ומדהים..צבע המים טורקיז מרגיש ח”ול לחלוטין!! לא מתאים לרחצה אבל תצפית מהממת ויש גם מסלול סביבו.
צפוןהר בנטל – ברמת הגולןהר מדהים בגובה 1200 מטר מעל פני הים. נקודת תצפית ונוף מדהים, צופה לסוריה, לחרמון, ולכל העמקים שמסביב….ההר עצמו גדול ויש בו תעלות וחפירות מימי הסורים. יש במקום משקפות שאפשר לצפות דרכן לעומק סוריה בתשלום נמוך (5 ש”ח כמדומני) האתר מתאים לעצירה בבוקר להתרעננות בדרך לצפון, לארוחת צהריים או לתצפית נוף לפני השקיעה. מומלץ מאד.
צפוןסכר כפר בלוםבתוך כפר בלום יש גישה לנהר הירדן עם סכר יפיפה גדול ועוצמתי, מקום רחב שאפשר להכנס להשתכשך, עצים וסלעים, מוצל ונעים.
צפוןפקיעין- המערה של ר’ שמעון והבית של מרגלית זינתיהליכה בכפר פסטורלי ונמצאים ליד מערה עם עץ חרובים שע”פ המסורת זאת מערתו של ר’ שמעון וליד יש את הבית של מרגלית זינאתי-
קשישה מתוקה שבמסורת אצלם שהם לא יצאו מהארץ מחורבן בית שני אפשר לסייר בבית וזה מקסים
צפוןמג’רסהמסלול קצר ומהנה לכל המשפחה בתוך המים ליד הכנרת ההליכה בתוך המים בגובה 90 סמ בערך
צפוןנחל ציפורימסלול קל וכייפי בתוך נחל זורם באזור רכסים, מומלץ להגיע ב5 אחה”צ בערך. מסלול מעגלי
צפוןמעגן הדייג בחוף שמן חיפהמקום מקסים לפיקניק , דייג, תצפית מטורפת לים וצילומים משפחתיים
צפוןחוף גינוסרחוף רחצה מהמם על הכנרת עם דשא ומתקנים לילדים ומקום לדוג דגים כניסה חינם חניה צמודה, מקום מהמם להצטלם בו, כניסה לשרותים עולה כסף .
צפוןטיילת בת עמי באזור הירדןטיילת מדהימה מוצלת עם חנייה קרובה, מדשאות. לאורך זרימת הירדן. נגישה ונעימה.
צפוןצפון, יער ביריהבמעלה ההר יש נקודת תצפית מדהימה, קבר של צדיק ומקום לאכול. אויר נקי ונעים, בעיקר פינה שקטה ואינטימית גם בבין הזמנים.
צפוןחוף כינרחןף מהמם. לא מוכרז, שקט ויפה.
צפוןשפך הירדןיש מקום מדהים נמצא ליד מושב כורכום. התוודענו אלי רק לאחרונה. רואים בו את החיבור של ההירדן והכינרת. מרהיב. צריך להכניס בווייז שפך הירדן
מרכזפארק נחל חדרהמדשאות ומתקנים יפים לצד נחל ונוף מדהים וגם יש חוף לא מוכרז בהמשך אפשר לשבת מול המים (בזהירות!) -מקום מהמם
מרכזנחל הירקון סמוך לפתח תקוהמקום יפיפה מוצל. שבילים נעימים להליכה והרבה מקומות לירידה למים. מים לא צלולים אך לא מזוהמים.
מרכזפארק האקולוגי הוד השרוןאגם האקולוגי הגדול במדינה. יש שבילי אופניים, טיילת מונגשת, תצפית על עופות ומרחבים . בפארק יש מספר גשרים צפים מעל האגם, ברחבי הפארק פזורים המון ספספלי ישיבה ומרחבי דשא. החסרון היחיד – אין הרבה צל.
כמובן אפשר להתחיל את הטיול עם מפל שרונים הסמוך – חלק ממקורות הירקון שניתן להכנס למים – חובה להגיע בשעות הבקר המוקדמות כי אח”כ המקום מפוצץ באנשים…
יש תחבורה ישירה מב”ב
מרכזעין אביאל-ליד חדרה ובינמינהמקום מדהים !!! מסלול מוצל בתוך נחל לא ארוך מידי ומתאים לכל הילדים והוא במרכז ולא בצפון!!!
מעלה נוספת, למשפחה עם רכב אך בלי מקום לכולם … יש תחנת רכבת בבנימינה וזה מרחק 10 דק נסיעה מהנחל. בקיץ, בגלל צניעות ממולץ להגיע עד 10 בבוקר.
מרכזפארק רידינג תל אביבמקום מוצלח מאוד!!! יש שם גם חוף ים, גם מסלול אופניים (עם אפשרות של השכרת אופניים במקום), גם מזרקות מים, גם פארק מוצלח וגדול לילדים, גם ג’אמפ – בתוספת תשלום, גם מוזיאון האשליות – בתוספת תשלום.
בקיצור, מקום פצצה למגוון רחב של גילאים, לכל המשפחה, גם לקבוצות גדולות וגם קטנות. תהנו!
מרכזהמפל הנסתר שרוניתליד קניון שרונים. פינת חמד מקסימה של נחל ומפל. מקום יפיפה.
מרכזפינת החי בקיבוץ בארות יצחק – ליד הברכהיש שם פינת חי מתוקה מאוד ובחינם (הכניסה בחינם אבל לא תמיד אפשר להאכיל את החיות / ללטף אותן) מאוד נחמד לקחת לשם את הילדים הקטנים לראות חיות מתוקות, ליד הפינת חי יש שם גם רפת ואפשר להכנס ולהאכיל את הפרות
מרכזמעיין חוות יאירבכניסה ליישוב חוות יאיר בשומרון, נעים נקי ומתאים לילדים
מרכזבית הקשתות(לא בריכת הקשתות!)באזור לטרון. יש שם נביעה של בריכה טבעית מתקופה הרומית. יש בריכה פנימית בתוך מבנה, עמוקה בגובה מטר וחצי בערך ובחוץ יש בריכה רדודה יותר בגובה 30 ס”מ לילדים קטנים. מאחורה יש מקום מהמם לשבת לפיקניק. מאוד מומלץ! לא תמיד יש מים בבריכה
מרכז“חוות אפרים” בית אלפינת ליטוף עם מלא חיות וכל שכבות הגיל מקטן ועד גדול מוצאים מה לעשות שם. אם זה לראות את החיות, ללטף או להאכיל.
בקרבת מקום לחווה יש גינה גדולה, מעין פארק מתקנים מהמם וגדול עם דשא ומרחבים והמון מתקנים. גם של התעמלות וגם לילדים היותר קטנים.
חובבי הצילום אוהבים להעמיד שם את הילדים לצילומי פוסטר מדהימים. הקטנים יותר נהנים מהמרחבים. חובבי ההתעמלות והילדים שצריכים להוציא אנרגיות מוצאים הנאה במתקנים הרבים שאינם מהמתקנים הרגילים שנמצאים בכל פארק קרוב לבית.
פינת החי פתוח כל יום, כל היום מהזריחה ועד השקיעה
מרכזפארק בגין ליד ביתר.מסלול מתאים למשפחות, מוצל, מקום למנגל. נעים. נופים יפים. מגוון שבילים מסומנים.
מרכזנתניהיש כעין פארק יפה מול מלון גלי צאנז פלוס טילת על החוף.
מרכזמרינה הרצליהמקום מדהים לטייל, לעשות שייט, להצטלם וכו’. כ15 דקות הליכה מתחנת רכבת הרצליה, או אוטובוס פנימי.
מרכזמצוק שילתפינה נחמדה ליציאה של בוקר יפה או אחרי צהריים עד תחילת שעות הערב שעדיין יש אור יום.
או בלילה עם תאורות( פחות מומלץ),
המקום נקרא מצוק שילת וממוקם במקום של קירבה למרכז וכמה דקות הליכה מצומת שילת.
במקום הרבה מאוד צל ועצים ואווירה של יער, לצד נוף עוצר נשימה, לפעמים בשעות היום תראו שם מטפסי הרים שמגיעים לעשות סנפלינג בקטע הצוק שיורד כמה עשרות מטרים לכיון נחל מודיעין.
יש שם גם מתקני כושר וקצת מאוד מתקנים לילדים.
אפשר לעשות במקום מנגל נחמד או להעמיד איזה סיר פויקה למשפחה.

הגישה למקום בוייז לכתוב מצוק שילת.
או באוטובוס ולרדת בתחנת קברות המכבים ומשם כמה דקות הליכה.
אפשר גם לשלב נסיעה באופנים ממודיעין עילית או מצומת שילת ישירות עד המקום.

מקום מדהים לא תתחרטו
מרכזמעיינות בת עיןמקום מהמם! היישוב בת עין נמצא בגוש עציון. אחד היישובים הגבוהים כך שיש נוף מושלם ואויר מדהים! טובל בירוק עד מכל הכיוונים. בכניסה ליישוב פנייה ימינה יש מסלול קצרצר ובהמשו שתי מעיינות גבוהים!! הגבוה מגיע עד לצואר. יש לשם תחבורה באמצעות אגד תעבורה בעיקר מביתר ומירושלים.
מרכזנחל הירקון סמוך לפתח תקוהליד צומת סגולה איזור ראש העין-פתח תקווה. מקום לישיבה לפיקניק עם משפחה/זוג. יש מקומות עם אפשרות כניסה למים ושכשוך רגליים. ברוב המקומות ניתן להדליק מנגל.
מרכזפארק קנדה ליד לטרוןמעיין מים יפיפה, לא עמוק, מוצל ונעים עם מקום לעל האש.
מרכזפארק ארה”בפינה יפיפיה ליציאה לפקניק זוגי או משפחתי, נוף ואוויר מושלמים
ירושליםעין מבשרמעיין מקסים במבשרת ציון, 3 דקות מתחנת אוטובוס, צל, נוף, בריכה של מי מעיין צלולים בגובה 80-90 ס”מ – (להערכתי) מתאים לילדים עד גיל 12, נגיש לעגלות
ירושליםבריכת צנאן – על כביש 35, כ 20 דקות מבית שמשמעין קטן ויפהיפה, מושלם להגיע עם הילדים ולהשתכשך במים, עם גלגלי ים זה בכלל חויה. המקום לא מאד מוכר ולכן בד”כ לא מלא באנשים.
ירושליםיער בית שמשמקום מהמם נח ושקט למנגל, יש איפה לחנות את הרכב ויש גם ספסלים.
ירושליםהר אדר -ישוב הר אדר, איזור ירושליםהרדאר זוהי נקודת תצפית בלב אתר הנצחה לאחת החטיבות שלחמו בתקופת המנדט הבריטי, יש שם מגדל גבוה שממנו אפשר לצפות ולקבל הסברים (הקלטות) על המקום, יש שם טנקים ישנים שניתן לטפס עליהם, לבחון מקרוב וכו’ והכי נחמד זה מערכת המנהרות ששימשה אז כבונקרים לחיילים וניתן לרדת אליהן ולעלות מהצד השני… (בחלק מהמנהרות הנקיון הוא לא מידי… אבל בשביל ילדים זאת הרפתקה) יש במקום ספסלים לארוחת צהריים, עצים שניתן לקשור עליהם ערסל ושירותים מתוחזקים ברמה סבירה. המקום נמצא בישוב הר אדר נסיעה של כ-20-30 דקות מירושלים. בתור משפחה של טווח גילאים גדול שנתיים-50 פלוס נהנינו מאוד!
ירושליםעמק הארזים – צומת רמות ירושליםמסלולי אופנים, טיול בטבע, מתקנים לילדים ויש גם דשא ענק ומעינות
ירושליםהגן הבוטני בירושלים באוניברסיטה העברית בשכונת הר הצופיםמקום יפיפה לשוחרי בוטניקה ולכולם!! עם שמורת טבע מדהימות ושוחות מים
כניסה בתשלום
ירושליםדי סיטי מישור אדומיםנסיעה חינם מירושלים, מקום יפה ששווה ביקור. מסעדות, מופעים ומתחם קניות מטורף
ירושליםקבר שמואל הנביאמקום מדהים בקרבת מקום עם תחבורה ציבורית (ליד ירושלים, אוטובוסים מסודרים ממודיעין עילית)
יש שם הכל – גם מקום תפילה, גם תצפית נוף מדהים מהגג ל-4 רוחות השמים, גם עתיקות וסיור במחילות וחדרים, גם מעין לטבילת הרגלים במים (המים קרים!) גם שולחנות פיקניק ועמדות להכנת מנגל, גם מזג אויר נעים.
ירושליםקבר דן בן יעקב ממוקם בדרך לבית שמש על כביש44בין בית שמש לירושלים בתוך יער מהמם, נמצא קברו של דן בן יעקב מ12 השבטים. במקום יש גם יער שמותאם להסתובב בו קצת וגם לפיקניק נחמד:)
ירושליםאומגות בפארק שבעת המינים בביתר עיליתבפארק שבעת המינים בביתר יש אומגות בחינם מקום יפה לצאת עם הילדים.
ירושליםעין קוביבין ביתר לבית שמש יש שלט שכתוב עליו פארק בגין יורדים עד למטה מגיעים לנקבת עין קובי מקום יפה נעים עם בריכה ומערת זחילה מתאים לכלהגילאים יש מקום למנגל
ירושליםמעיינותבאזור ירושלים – סטף, עין לבן, ליפתאמעיינות מהנים, להביא אוכל שלא מתקלקל בחום מהבית, שטיח או משו לשבת עליו. מגבת ובגדי החלפה וכולם מאושרים. כולל הגדולים
ירושליםירושלים- אבן ספירעין ספיר- מעיין בתוך מערה, מים צלולים ונקיים, גישה עם רכב, מקום לשבת, מתאים לילדים ומבוגרים.
ירושליםמעלה החמישה- רפתרפת פרות, מקום נחמד לטייל ולראות… פרות הילדים מאד נהנים. יש חליבה ב7 בבוקר 12 בצהריים ו7 בערב
אח”כ אפשר לטייל באזור לשבת בגינה קרובה
ירושליםבנק ישראל וגן הורדיםלבנק ישראל סיור מדהים בתוך הבנק למבקרים עם הסבר והפעלה עם קליקרים ותחרות טריוויה מאד יפה שמסביר על ‘כסף’ בתקופות השונות,איך מייצרים כסף,
יש ויטרינה שמציגה את כל המטבעות מקום המדינה כולל מטבעות מממצאים ארכאולוגים.
בסוף הסיור וההפעלה שגם גדולים יותר נהנים ממנה מקבלים למזכרת שקיק של כסף גרוס.
בצמוד נמצא גן הורדים מתאים למנגל או פיקניק.
הכניסה לסיור היא חינמית והכניסה לגן הורדים גם כן
ירושליםחורבת חנותבמקום רצפת פסיפס עתיקה. רצפת הפסיפס מכוסה בחול ובתוך הקירות הישנים של החרבה ישנם מטאטאים וכך ניתן לטאטא ו”לגלות” את הפסיפס. החול שומר על הפסיפס. אין שמירה או טיפול במקום, כך שהוא נשמר הודות ולמרות המטיילים, כך שצריך לפזר חזרה חול על הפסיפס בתום הביקור. כיום חלק מהפסיפס הושחת.
ירושליםיער צרעה דרך הפסליםמקום יפיפה עם נוף עוצר נשימה, מתאים מאוד לפיקניקים עם כל המשפחה או סתם בשביל לנקות את הראש רק לשבת ולשטוף את העיניים עם הנוף והאויר!!
ירושליםטיילת רמות ירושליםיורדים ברמות ג’ בתחנה רקנטי אצ”ג במרכז המסחרי. ממשיכים ברחוב אצ”ג ישר עד הטיילת . מקום מהמם יש ספסלים מתקני כושר נוף מדהים קרוב לקבר שמואל הנביא. אפשר לעשות על האש או ארוחה משפחתית. מקום אידיאלי לצילומי חוץ . משלב אוירה כפרית עם נוף בסגנון עתיק ומלא השראה.
דרוםחוף המצודה באשדודמקום יפיפה עם נוף לים, יפה גם בחושך
דרוםנחל שורק ליד מושב יסודותליד מושב יסודות יש כניסה לשביל שמוביל לנחל אפשר למצוא אותו בוויז , מקום לשבת לאכול, לשכשך רגליים ואפילו טיול אופנים. אפשר לבדוק השכרת אופניים במושב יסודות
דרוםפארק אופקים קק”לפארק עם מתקנים, ממטרות. מעט הליכה, ישיבה למנגלים, מתקני כושר ובסוף המסלול בית משטר עתיק
דרוםפארק האגםבנתיבות. מקום יפה מאוד עם משחקים לילדים ,וגינות ,דשא רחב לפיקניק ..
נוף מושלם של אגם עם ברבורים .
יציאה משפחתית מהנה..
דרוםאגם ניצניםבין אשדוד לאשקלון ישנו אגם גדול ונקי אפשר להיכנס. גם ילדים בקטעים נמוכים וגם מבוגרים- מגיע לעומק של מטר וחצי פלוס… כדאי להביא גלגלים/ סירה מתנפחת כיף גדול וחוויה לכל המשפחה. אין מקומות מוסדרים לשבת אבל יש פינות שאנשים יצרו- רצוי להביא מחצלת /כסאות ים… זה ללכת כמה דקות בחול. אין חניה עד המקום ממש. במרחק של דקות בודדות יש את חוף ים ניצנים מקום מקסים.
דרוםנחל דוד ליד ים המלחמקום מדהים מסלול יפיפה עם מים
דרוםפארק המוסיקה- שדרותפארק גדול עם אגם אקולוגי במרכז. מתקנים חדשים ומענינים לכל הגילאים. מרחק של 8 דק מתחנת רכבת שדרות. מתחם נינג’ה ענק וחדיש מאובזר בטירוף. מומלץץץ
דרוםיער שרשרתמקום מהמם, מלא מדשאות, עצים, ויש נחל נחמד שאפשר לשכשך רגליים. שולחנות ישיבה ואפילו מעט מתקנים לילדים.
דרוםמשתלת רגב – ברחובותזו משתלה שיש בה גם פינת חי גדולה.. פינות ליצירה, תחפושות לילדים, משחק במטבח , מסלולי נסיעה כמו כביש עם כל מיני כלי תחבורה קטנים (בימבה וכדו’) יש מקומות ישיבה מסודרים לאכילה.. יש פינה של חצץ שאפשר לשחק שם עם מכוניות וטרקטורים.. ממש נחמד שם לילדים קטנים אחלה מקום להעביר איתו אחה”צ ארוך.. אין שם מזיוג זה מקום חצי פתוח מוצל ויש גם מאוררים עם מים..
העלות ממש קטנה.. 15 – 20 לילד..
דרוםמתחם “כאילו”באשדוד. עיר לילדים- יש גימבורי קטן. במה ותפאורה להצגות, רכבת, “מסעדה” עם פיצה, צרכניה עם מצרכים מקרר עגלות וקופאי. בית כנסת, משמר המלכה, תינוקיה, בית עם מטבח ועגלול.. בקיצור וכמעט שכחתי-מספרה לבובות (בלי מספריים) בקיצור מקום מושלם לילדים!
דרוםפארק בן גוריוןרוצים למנגל ואין לכם איפה? באשדוד העיר היפה אסור למנגל איפה שרוצים יש מקומות ייעודיים לזה. כמו פארק בן גוריון שטח ענקקקק שיש שם מקום לכולם גם אם כל העיר תצא על הרגליים יהיה מקום בשפע עם דשא ירוק וספסלים בקצוות. בקצה המזרחי יש את הגינה הכחולה-ותחנות לכל הקווים. מומלץ להביא מחצלות וסדינים ותיחום השטח והצללה, אפשר גם ערסלים, יש מלא עצים לקשור אותם.
דרוםיער המלאכים-שחריהנמצא כארבעה ק”מ ממזרח לקרית גת. חפירות ארכיאולוגיות חשפו ביער מספר אתרים כגון: חורבת כרוע, כבשן סיד, דרך ערוגות הבושם וחניון מרכזי ובו פסלי משחק מותאמים לילדים המותאמים גם לבעלי קשיים מוטוריים וללקויי ראייה. במקום שולטו מסלולי אפניים בשלוש דרגות קושי ושלל שולחנות פיקניק פזורים ברחבי היער.

השאר תגובה

אהבתי 0
היה שווה 0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחפשים המלצה על מקום יפה ליציאה שקטה? כל ההמלצות כאן בפנים.

No Responses

מחפשים לאן לצאת? אספנו עבורכם את המידע הנחוץ לפוסט אחד מסודר.

1

מחפשים לצאת לטיול/פיקניק משפחתי? כל המקומות המומלצים מחכים לכם כאן.

No Responses

מעניין ומחכים

תגובות אחרונות
אוטובוס_אדום_על_כביש_מול_נוף

יציאות משפחתיות-ההמלצות שלנו! / מתעדכן.

מחפשים לצאת לטיול/פיקניק משפחתי? כל המקומות המומלצים מחכים לכם כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מחפשים לצאת לטיול/פיקניק משפחתי? כל המקומות המומלצים מחכים לכם כאן.

No Responses

מחפשים המלצה על מקום יפה ליציאה שקטה? כל ההמלצות כאן בפנים.

No Responses

מחפשים לאן לצאת? אספנו עבורכם את המידע הנחוץ לפוסט אחד מסודר.

1

מעניין ומחכים

תגובות אחרונות

אולי יעניין אותך גם...

רוצה לפנק בפטיפורים מכובדים – ובריאים? זה אפשרי!

No Responses

עוגה מהירה שמכינים בתבנית ענקית וסגרנו פינה לשבת.

No Responses

הדרכה בוידאו לקיפול מפית בצורת סביבון.

No Responses

בואו נדבר דקה על ארוחות צהרים. תודה.

1

שעת יצירה מקסימה ובובה להשיח אליה את הדאגה….

No Responses

מה למדנו מהשנה האחרונה? ולמה המלכה היא שחרור שליטה?

1

מה מתרחש שם, בשקט, מתחת לפני השטח?

No Responses

סדנת וידאו להכנת אהיל יפני, בקלות ומחומרים זמינים.

No Responses

הארוחה האולטימטיבית לערב פסח שתיתן לך מלא מלא כוח!

No Responses

הדרכת יצירות מחומרים נפסדים שיש לכל אחד בבית.

No Responses

למה לקדש חצי אישה? ומי צייר עלה על הקיר?

No Responses

למה דווקא ביום הגדול והמסוגל יש כל כך הרבה מפריעים?

No Responses

סופגניות מפונפנות ומשוקלדות, הכנה יחסית פשוטה וטעם נפלא.

No Responses

מטבל עשיר בשלוש דקות הכנה ומשתלב נהדר עם חלה טריה…

No Responses

ארוחה מהירה לימים עמוסים, מחזה עוף וקצת תבלינים.

No Responses

אנו עושים שימוש, לעיתים קצת ציני, בילדים שלנו, כדי להיראות טוב בעיני עצמינו ובעיני אחרים

No Responses

אחר לכתו של ר’ ברוך מרדכי אזרחי זצוק”ל

No Responses

מדריך מהיר לשחרור רגשות במיוחד לתקופה הזאת.

No Responses

על תחפושות, שאלות, ותשובות מפתיעות במיוחד!

No Responses

פשטידה חלבית צבעונית ומגוונת כתוספת לארוחה חגיגית בחול המועד

No Responses

מנה חגיגית המתאימה במיוחד לראש השנה!

No Responses

טעים להכיר תבלין חדש! והשבוע – הזנגוויל.

No Responses

עצמאית? מתי את ה’בוסית’ ומתי את ה’עובדת’? חשוב!

No Responses

מלחמת ישמעאל, כוחנו בישמע-אל, ומילות נחמה.

No Responses

התמודדות עם אובדן ולידה שקטה, טור מלא תמיכה.

No Responses

איפה אני ואיפה אלול? הגידו אתם, בכביסה? בבישול?

4

הגב כואב? דקה לפני המדרסים

No Responses

קוגל תפוחי אדמה חם ועסיסי לכבוד שבת קודש.

No Responses

או צרו איתנו קשר

צרפו אותי 

התכנים החדשים
וגליום התוכן הדיגיטלי שלנו
ישר אליך!